Kontraktowanie usług IT i relacje z wykonawcą
Grupa tematyczna: Energetyka, Przemysł, FMCG i RETAIL, Branża budowlana, Branża deweloperska, Grupy kapitałowe, Centrum usług wspólnych, IT i nowe technologie, Prawo, Telekomunikacja, Banki
Tagi: IT | kontraktowanie usług IT | Chmura | Agile | Outsourcing | EBA | KNF | zakup IT
Data: 14-15.11.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Wybór dostawcy usług IT - na co zwrócić uwagę i czym się kierować przy wyborze kontrahenta?
- Analiza ryzyka związanego ze współpracą z dostawcą usług IT
- Zarządzanie współpracą z dostawcami - dobre praktyki w zakresie kontroli i weryfikacji dostawcy
- Zasady rozliczania usług IT z usługodawcą
Przerwa kawowa
Kontraktowanie usług chmurowych - najlepsze praktyki
Przerwa na lunch
Agile w kontraktach i zakupach
- Wejście organizacji w Agile
- Agile w procesie zakupowym – zwinny proces zakupowy
- Kontrakty Agile
Efektywna współpraca z zamawiającym z perspektywy dostawcy
Zakończenie I dnia
Rejestracja i poranna kawa
Wymagania dla kontraktów outsourcingowych
- Najczęstsze pułapki i błędy w praktyce zakupowej
Przerwa kawowa
Outsourcing w świetle wytycznych EBA i wymagań KNF
Bezpieczeństwo w relacjach z usługodawcą IT – case study
- Praktyczne aspekty weryfikacji kompetencji dostawców w zakresie bezpieczeństwa oferowanych przez nich rozwiązań
- W jaki sposób definiować i weryfikować wymagania technologiczne
- RedTeam - techniki i narzędzi
Przerwa na lunch
Kary umowne i inne możliwe konsekwencje nienależytego wykonania umów IT – ujęcie praktyczne
- Za co zwykle nalicza się kary umowne w kontraktach IT?
- Limity odpowiedzialności w umowach IT
- Wykonanie zastępcze w umowach IT
- Inne środki dyscyplinujące wykonawców IT
Cloud computing - rodzaje chmur, zagadnienia techniczne i biznesowe
Zakończenie konferencji; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Zakup usług IT nie jest rzeczą prostą. Jest to proces skomplikowany, na który składa się wiele elementów i wymaga on specjalistycznej wiedzy z pogranicza dziedziny prawa oraz IT. Zazwyczaj wymaga ścisłej współpracy nawet kilku działów w przedsiębiorstwie.
Nienależyte wdrożenie systemów informatycznych wiąże się z szeregiem ryzyk prawnych jak i biznesowych.
Na konferencji omówimy zagadnienia praktyczne jak i uregulowania prawne, dzięki którym uczestnicy nabędą wiedzę jak w należyty sposób zabezpieczyć interesy zamawiającego, a także wymienią się doświadczeniami z osobami odpowiedzialnymi za zakup i wdrożenie systemów IT, co nada temu spotkaniu wymiar ekspercki oraz praktyczny.
Główne zagadnienia:
- Wybór dostawcy usług IT – na co zwrócić uwagę i czym się kierować przy wyborze kontrahenta?
- Agile w kontraktach i zakupach
- Umowy outsourcingowe
- Bezpieczeństwo w relacjach z usługodawcą IT
- Kary umowne i inne możliwe konsekwencje nienależytego wykonania umów IT – ujęcie praktyczne
Grupa docelowa:
Warsztat skierowany jest przede wszystkim do dyrektorów, kierowników oraz specjalistów działów prawnych, zakupów, zaopatrzenia, IT a także do wszystkich innych osób zainteresowanych ta tematyką.
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 14.10.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 14.10.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Kontraktowanie usług IT i relacje z wykonawcą „Konferencji” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Konferencji
-
Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Konferencji wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 995 zł + 23% VAT do 01.10.2019 r.
-
2 395 zł + 23% VAT do 14.10.2019 r.
-
2 795 zł + 23% VAT po 14.10.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Konferencji obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Konferencji, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 13.11.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Konferencji obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Konferencji;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Kontraktowanie usług IT i relacje z wykonawcą (dalej: „Konferencja”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Konferencja odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Konferencji i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Konferencji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Konferencji i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Konferencji, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 14.10.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 14.10.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Konferencji, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Konferencja odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Konferencji.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Konferencja, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Konferencji o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Konferencji, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Konferencji.