Współpraca
- Korzyści reprezentacyjne:
- Merytoryczne pozycjonowanie Partnera: merytoryczny udział w dyskusjach panelowych, prezentacjach
- Udział w pracach Rad Programowych: pozycjonowanie wśród kluczowych graczy rynkowych wpływanie na zakres tematyczny podejmowanych debat
- Korzyści marketingowe:
- Logotyp w materiałach wydarzenia: elektroniczna broszura, drukowane materiały wysyłkowe, materiały konferencyjne, mailingi, zaproszenia
- Ekspozycja marki podczas wydarzenia:
- główne ekrany, telewizory LCD
- ścianki, roll-upy, stoiska, materiały, gadżety, hostessy
- Pozycjonowanie partnera jako:
- Partnera wieczornych gal
- Partnera smyczy, identyfikatorów
- Partner lunchu, przerw kawowych
- Logotyp w newsletterach, informacjach prasowych wysyłanych przez/do mediów
- Dedykowane mailingi
- Korzyści medialne:
- Korzyści dodatkowe:
- Match-making – system umawiania indywidualnych spotkań z uczestnikami wydarzeń