
Jak tworzyć nowoczesne i perswazyjne prezentacje w PowerPoincie?
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty
Data: 03.06.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Żelazne zasady dobrej prezentacji
- Najczęstsze błędy przy tworzeniu prezentacji
- Od czego zacząć prezentację?
- Storyline dobrej prezentacji
- Niezbędne elementy prezentacji, która przekonuje lub sprzedaje
- Krok po kroku do dobrej struktury prezentacji
Przerwa kawowa
Perswazyjność prezentacji biznesowych
- Jak zasady dotyczące funkcjonowania ludzkiego mózgu pozwalają tworzyć lepsze prezentacje?
- Jak nadać prosprzedażowy charakter prezentacji?
- Magiczne słowa-klucze, które zwiększają skuteczność prezentacji
- Sposoby konstruowania przekonującej oferty w prezentacji
Skuteczna komunikacja z wykorzystaniem PowerPointa
- Lista przestarzałych narzędzi PowerPointa i form graficznych, których należy unikać
- Proste sposoby na poprawę estetyki prezentacji
- Elementy graficzne w PowerPoint – proste i nowoczesne
- Krok po kroku do estetycznego slajdu
- Triki Power Pointa – szybka i skuteczna edycja zdjęć, tła, elementów graficznych itp.
- Przykłady slajdów PRZED i PO profesjonalnej modyfikacji
- Jak opracowywać wykresy, elementy graficzne oraz teksty, by były estetyczne i skuteczne
- Aktualne trendy w projektowaniu prezentacji
Przerwa na lunch
Część warsztatowa szkolenia
- Każdy z Uczestników szkolenia opracowuje pod okiem trenera swoja własną prezentację. Możliwe jest zarówno stworzenie nowej prezentacji od zera, jak i modyfikacja istniejącej
- Trener na bieżąco podpowiada, jakie zmiany należy zrobić w prezentacjach, podchodząc rotacyjnie do każdego z Uczestników
Zakończenie szkolenia, wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Cele szkolenia:
- poznanie zasad tworzenia skutecznych prezentacji biznesowych
- nauka tworzenia perswazyjnych prezentacji
- rozwinięcie umiejętności efektywnej komunikacji biznesowej
- poznanie prostych sposobów poprawy estetyki slajdów w programie PowerPoint
- nabycie umiejętności tworzenia estetycznych i nowoczesnych prezentacji
- omówienie zasad, według których odbiorcy bardziej przychylnie odnoszą się do przedstawianej prezentacji
- poznanie trików PowerPointa ułatwiających szybką i efektywną pracę
- zdobycie wiedzy na temat przestarzałych form graficznych, których należy unikać
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
„9 na 10 prezentacji tworzonych w biznesie jest złych lub bardzo złych. Slajdy są przeładowane tekstem, mnóstwem niepotrzebnych grafik, skomplikowanych wykresów, diagramów i schematów. Tymczasem tworzenie naprawdę dobrych prezentacji nie wymaga żadnych skomplikowanych umiejętności – wystarczy poznać kilka sprawdzonych zasad i trików tworzenia skutecznych prezentacji. Szkolenie skupia się na przedstawieniu takich technik i narzędzi, które z jednej strony dadzą uczestnikom możliwość tworzenia prezentacji ładnych, estetycznych i nowoczesnych, a z drugiej – pozwolą tworzyć prezentacje, które przekonują, inspirują bądź sprzedają. Program szkolenia opracowany został w oparciu o najnowsze badania neuromarketingowe, które dają jednoznaczne odpowiedzi, co jest skuteczne, a co kontrskuteczne, w tworzeniu szeroko pojętej komunikacji biznesowej.”
Piotr Garlej
ekspert ds. prezentacji
Metodologia:
- Interaktywny wykład – przekazywanie wiedzy
- Forma warsztatowa z ćwiczeniami praktycznymi
- Prezentacja case\'ów
Grupa docelowa:
Adresatami szkolenia są osoby, których charakter pracy wiąże się z koniecznością przygotowywania prezentacji biznesowych. Zapraszamy dyrektorów, managerów, specjalistów oraz wszystkie inne osoby chcące poznać techniki I narzędzia dające możliwość tworzenia estetycznych, nowoczesnych I perswazyjnych prezentacji.
Wymagane od uczestników szkolenia:
- komputer wyposażony w program PowerPoint
- prezentacja do modyfikacji lub pomysł na stworzenie nowej prezentacji - wybrany przez każdego z Uczestników
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 13.05.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 13.05.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Jak tworzyć nowoczesne i perswazyjne prezentacje w PowerPoincie? „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 095 zł + 23% VAT do 13.05.2019 r.
-
1 295 zł + 23% VAT po 13.05.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 02.06.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
-
Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Jak tworzyć nowoczesne i perswazyjne prezentacje w PowerPoincie? (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 13.05.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 13.05.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.
Prowadzący

Piotr Garlej
Ekspert ds. prezentacji, założyciel firmy Studio-Prezentacji.pl
ZAUFALI NAM























