
Employer Branding - dobre praktyki budowania pozytywnego wizerunku firmy
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty
Data: 16.10.2018r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Sztuka efektywnego zarządzania marką pracodawcy
- Employer Branding jako wsparcie dla biznesu – więcej niż marketing
- Gorące trendy rynkowe w obszarze EB – od komunikacji wewnętrznej do skutecznych kampanii rekrutacyjnych
- Efektywność vs skuteczność w EB – potencjał działania zgodnie ze strategią
Przerwa kawowa
Zadbaj o spójność zamiast benefitów
- EVP vs USP – pracownik jako klient
- Wartości w firmie – budowanie rzeczywistego zaangażowania zamiast deklaracji
- Szybki feedback i gratyfikacja to za mało – identyfikacja jako element budowania sieci ambasadorów
Przerwa na lunch
Daj pracownikowi powód by został
- Od candidate experience do employee experience – kluczowe wskaźniki sukcesu
- Efektywny proces onboardingu krok po kroku – welcome kit to nie wdrożenie
- Kreatywne kampanie wewnętrzne, a potencjał rozwoju obszaru EB na zewnątrz
Przerwa kawowa
Pomiary i promocja w EB
- Kultura organizacyjna a retencja – pułapka myślenia „mamy go”
- Kontrowersje wokół badania satysfakcji – pytać tak, żeby się dowiedzieć
- Eksponowanie potencjału organizacji na zewnątrz – mówienie działaniami zamiast sloganami
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Po co Ci Employer Branding?
Ludzie lubią wiedzieć… chcą też poznać Twoją firmę. Wykorzystaj tę zasadę i pokaż swoje mocne strony:
- zbuduj wizerunek profesjonalnej organizacji
- wpływaj na zaangażowanie pracowników
- stań się pożądanym pracodawcą na rynku pracy
Cele szkolenia:
- przekazanie usystematyzowanej wiedzy na temat możliwości skutecznego pozycjonowania aktywności firmy poprzez działania z zakresu Employer Brandingu – od monitoringu nastrojów i doświadczeń nowych pracowników, budowania wewnętrznych programów aktywizujących kadrę, po tworzenie kreatywnych kampanii rekrutacyjnych,
- zwiększenie kompetencji osobistych w zakresie poszukiwania dobrych praktyk w obszarze Employer Brandingu i adaptowania ich do potrzeb własnej organizacji oraz w zakresie pracy nad nowatorskimi programami.
Metody szkoleniowe:
Program szkolenia opiera się na założeniu aktywizacji uczestników szkolenia w możliwie jak największym stopniu, w oparciu o:
- wprowadzenie teoretyczne do bloków szkoleniowych (prezentacja multimedialna nt. standardów w obszarze EB + pogłębienie omawianych zagadnień o doświadczenia trenera i uczestników szkolenia),
- techniki kreatywne (brainstorming, praca z elementami Design Thinking i mindmapping),
- praca projektowa w grupie / grupach (praca z case studies),
- dyskusja / wymiana doświadczeń w kontekście omawianych case studies i praktyk rynkowych.
Benefity:
- materiały dostępne w wersji elektronicznej i papierowej
- kameralne grupy
- 8 godzin szkoleniowych
- lunch i przerwy kawowe
- certyfikat uczestnictwa
Grupa docelowa:
- menedżerowie i specjaliści działów HR i EB,
- specjaliści i menedżerowie działów PR,
- pracodawcy borykający się z problemami związanymi z nieefektywną rekrutacją,
- osoby zainteresowane poszerzeniem wiedzy z zakresu Employer Brandingu i praktycznym treningiem w oparciu o wiedzę zdobytą podczas szkolenia.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 25.09.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 25.09.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Employer Branding - dobre praktyki budowania pozytywnego wizerunku firmy „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 295 zł + 23% VAT do 25.09.2018 r.
-
1 495 zł + 23% VAT po 25.09.2018 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 15.10.2018 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Employer Branding - dobre praktyki budowania pozytywnego wizerunku firmy (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 25.09.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 25.09.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.
Prowadzący

Kamila Bidzińska
Konsultant biznesowy, Doradca zarządów oraz działów: HR, komunikacji i marketingu
ZAUFALI NAM























