
Cechy przywódcy, czyli jak stać się prawdziwym liderem swojego zespołu
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty
Data: 10-11.10.2018r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Budowanie autorytetu
1. Świadomy rozwój własnego autorytetu
- Odkrywanie źródeł autorytetu
- Moje wartości i misja życiowa a mój autorytet
- Budowanie wiarygodności
- Mój wizerunek: diagnoza
Przerwa kawowa
Cykl zarządzania - główne zadania managera
2. Praktyka Asertywnej komunikacji – komunikacja dwustronna
- Jak formułować prośby i polecenia, oraz wyrażać potrzeby i oczekiwania względem pracownika
- Kontrola emocji
- Skuteczne radzenie sobie z presją i manipulacją
- Kierowanie rozmową w trudnych sytuacjach
Przerwa na lunch
Zarządzanie zespołem
3. Planowanie i wyznaczanie celów
- Planowanie jako podstawa efektywnego działania
- Autodiagnoza efektywności dotychczasowego planowania
- Jak formułować skuteczne cele i sprawnie organizować zadania?
- Efektywne wykorzystanie dostępnych zasobów
4. Delegowanie zadań
- Jak skutecznie delegować zadania, by zbudować zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności?
- Jak najlepiej wykorzystać indywidualne kompetencje i talenty pracowników przy przydzielaniu zadań?
- Dostosowanie stylu delegowania do indywidualnych potrzeb i możliwości pracownika
- Udzielanie wsparcia pracownikom otrzymującym nowe zadania
Przerwa kawowa
Metody pracy zespołowej
5. Budowanie zespołu. Skąd się biorą skuteczne zespoły?
- Profil skutecznego zespołu
- Mapa funkcjonalna twojego zespołu: ludzie, zadania, procesy
- Czynniki sprzyjające współpracy w zespole
Zakończenie pierwszego dnia
Rejestracja i poranna kawa
Praca zespołowa w praktyce
1. Dostosowanie metod pracy z zespołem do poszczególnych etapów jego rozwoju
- Formowanie zespołu w oparciu o wspólne zasady i jasną komunikację
- Zarządzanie konfliktami
- Opór jako sygnał - wyzwanie, szansa
- \"Gramy w jednej drużynie”: budowanie poczucia wspólnego celu
- Diagnoza ról i potencjału w zespole
- Dążenie do synergii – „wartości dodanej” działań zespół
Przerwa kawowa
Menadżer jako przywódca
2. Fundament przywództwa: przewodzenie poprzez przykład
- Twój świadomy i nieświadomy wizerunek menedżera
- Zasady etyczne w przywództwie
- Wpływ postawy przywódcy na innych: jak zarażać pracowników własnym entuzjazmem i zbudować zaangażowanie?
Przerwa na lunch
Motywacja wewnętrzna sprzymierzeńcem każdego menadżera
3. Motywowanie pozafinansowe
- Co motywuje ludzi: odkrywanie indywidualnych motywatorów identyfikowanie potrzeb pracowników
- Dostrzeganie potencjału i talentów: identyfikacja mocnych stron pracowników
- Elastyczność i efektywność stosowaniu adekwatnego do pracownika stylu motywowania
- Możliwość rozwoju jako motywator: definiowanie ścieżek kariery przydzielanie zadań rozwojowych
- Wzmacnianie postawy motywującego lidera
- W jakie gry komunikacyjne grają z nami pracownicy i jak je przekształcać w wartościowe relacje?
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Korzyści dla uczestników
pierwszego dnia uczestnicy:
- nauczą się jak budować autorytet i mądrze z niego korzystać
- zdobędą umiejętność sprawnej i skutecznej komunikacji w sytuacji dyskomfortu
- poznają techniki precyzyjnego wyznaczania i osiągania celów
- nauczą się prawidłowego i skutecznego delegowania zadań, które prowadzi do zwiększenie efektywności pracy zespołu
- zostaną wtajemniczeni w techniki tworzenia produktywnego zespołu
drugiego dnia uczestnicy:
- zdobędą wiedzę na temat etapów rozwoju zespołu i skutecznych sposobów zarządzania konfliktem
- dowiedzą się jak przywództwo przekłada się na efekty w pracy zespołu
- poznają własne style przywódcze i nauczą się budować zaangażowanie pracowników
- poznają techniki motywowania pozafinansowego, które wpływają na zaangażowanie ich pracowników
Cel szkolenia
Celem szkolenie jest przygotowanie uczestników do efektywnego zarządzania pracą zespołu z wykorzystaniem najnowszej wiedzy z zakresu ZZL, w taki sposób aby w ciągu kolejnych 6 miesięcy podnieśli jego wyniki.
Do osiągnięcia celu wykorzystane zostaną metody pracy warsztatowej
- praca w zespołach
- burza mózgów
- case study
- dyskusja moderowana
- testy autodiagnostyczne
Grupa docelowa
- Dyrektorzy, Managerowie, Kierownicy zarządzający zespołami
- Managerowie różnego szczebla, zarówno Ci bardziej doświadczeni, jak i debiutujący w roli kierowników
- Osoby pretendujące do roli managera zespołu
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 19.09.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 19.09.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Cechy przywódcy, czyli jak stać się prawdziwym liderem swojego zespołu „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 295 zł + 23% VAT do 19.09.2018 r.
-
1 495 zł + 23% VAT po 19.09.2018 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 09.10.2018 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Cechy przywódcy, czyli jak stać się prawdziwym liderem swojego zespołu (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 19.10.2018 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 19.10.2018 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.
Prowadzący

Anna Fabiszak-Muzyka
Ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących
ZAUFALI NAM























