Optymalizowanie procesów w Centrach Usług Wspólnych- wyzwania i kierunki rozwoju SSC
Grupa tematyczna: Centrum usług wspólnych
Tagi: CUW | SSC | Optymalizacja | Lean | RPA
Data: 25-26.11.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Efektywne zarządzanie organizacją SSC oraz jej procesami
- Modele zarządzania SSC
- Główne parametry zarządzania organizacją serwisową i oraz jej procesami
- Jak dobierać i analizować mierniki procesów biznesowych w organizacji SSC?
- Jak zwiększać efektywność procesów – najlepsze praktyki
Przerwa kawowa
Alokacja kosztów - omówienie różnych metod i sposobów podziału kosztów wewnątrz SSC
- Nadzorowanie i zarządzanie systemami rozliczeń i procesów księgowych - problemy z systemami rozliczeń
- Wskaźniki finansowe - błędy przy dobieraniu wskaźników
- Kwestie umów - jak powinny być rozliczane, odpowiedzialność stron, kwestie decyzyjne, weryfikacja umów
- Warunki współpracy CUW z zagranicznymi oddziałami spółki
Przerwa na lunch
Optymalizacja SSC w praktyce
- Analiza danych w procesie optymalizacji SSC
- Monitorowanie postępu procesów
- Mechanizmy wykorzystywane przy optymalizacji
- Utrzymywanie ciągłości optymalizacji
Jak optymalizować procesy i utrzymywać motywację pracowników? Optymalizacja z punktu widzenia pracownika
- Zarządzanie i rozwój kompetencji pracowników w fazie rozwoju SSC
- Zarządzanie efektywną komunikacją w modelach scentralizowanych operacji
- Utrzymanie talentów w organizacji
- Praca zdalna a optymalizacja pracy w zespole
- Motywacja pracowników vs różnice pokoleniowe
Zakończenie I dnia
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Rejestracja i poranna kawa
Technologiczna strona Shared Service Center, czyli jak nowe technologie zmieniają rzeczywistość CUW
- Rozwiązania chmurowe, AI i nowe technologie
- Najczęstsze błędy wdrożeniowe systemów informatycznych
Przerwa kawowa
Jak rozwijać SSC - kierunki rozwoju i wyzwania
- Lean Management, Six Sigma, RPA – co dalej?
- Tworzenie i wdrażanie w SSC Disaster Recovery Plan
- Transformacja SSC do GBS - projektowanie, planowanie i implementacja
Przerwa na lunch
Wdrażanie RPA w SSC- metody i modele automatyzacji i robotyzacji procesów
- Wpływ automatyzacji na zmianę modeli zarządzania SSC
- Koszty i zyski wynikające z wdrażania robotyzacji w SSC
- Robotyzacja procesów biznesowych
- Kiedy nie wdrażać RPA?
Zakończenie konferencji; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Opis wydarzenia
Centrum Usług Wspólnych to coraz bardziej popularny model biznesowy zapewniający zmniejszenie kosztów, centralizację i standaryzację procesów, a także zwiększenie kontroli nad jakością i wydajnością. Jednak na konkurencyjnym rynku przedsiębiorstwo, aby móc skutecznie realizować założone cele i przynosić zysk, musi się nieustannie rozwijać. Dlatego tak ważnym aspektem działalności CUW jest ciągła optymalizacja procesów i dążenie do maksymalnej efektywności przy wykorzystaniu właściwych modeli zarządzania. Na naszej konferencji grono praktyków podzieli się swoja wiedzą odnośnie optymalizacji, kierunków rozwoju i wyzwań stojących przed SSC.
Poruszone zostaną kwestie motywacji pracowników w kontekście optymalizacji procesów, sposoby podziału kosztów wewnątrz Centrum, a także metody i modele automatyzacji i robotyzacji procesów.
Omówiona zostanie również technologiczna strona Shared Service Center czyli jak nowe technologie zmieniają rzeczywistość CUW. Serdecznie zapraszam do udziału w tym wydarzeniu.
Główne zagadnienia:
- Podnoszenie efektywności procesów w SSC
- Optymalizacja SSC w praktyce
- Jak rozwijać SSC - kierunki rozwoju i wyzwania
- Wdrażanie RPA w SSC- metody i modele automatyzacji i robotyzacji procesów
- Jak optymalizować procesy i utrzymywać motywację pracowników?
- Alokacja kosztów - omówienie różnych metod i sposobów podziału kosztów wewnątrz SSC
- Technologiczna strona Shared Service Center, czyli jak nowe technologie zmieniają rzeczywistość CUW
Grupa docelowa:
Na wydarzenie zapraszamy Członków Zarządu, Dyrektorów Zarządzających SSC i Kierowników SSC oraz Dyrektorów i Kierowników z działów:
- Zarządzania
- Badań i Rozwoju
- Strategicznych
- Kontrolingu
- Nadzoru Właścicielskiego
- Operacyjnych
- Procesów
Copyright © MM Conferences S.A. 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z materiałów MM Conferences S.A. wymaga wcześniejszej zgody MM Conferences S.A. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej.
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 24.10.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 24.10.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Optymalizowanie procesów w Centrach Usług Wspólnych- wyzwania i kierunki rozwoju SSC „Konferencji” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Konferencji
-
Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Konferencji wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 995 zł + 23% VAT do 10.10.2019 r.
-
2 395 zł + 23% VAT do 24.10.2019 r.
-
2 795 zł + 23% VAT po 24.10.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Konferencji obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Konferencji, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 24.11.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Konferencji obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Konferencji;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Optymalizowanie procesów w Centrach Usług Wspólnych- wyzwania i kierunki rozwoju SSC (dalej: „Konferencja”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Konferencja odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Konferencji i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Konferencji.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Konferencji i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Konferencji, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Konferencji, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 24.10.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 24.10.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Konferencji, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Konferencja odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Konferencji.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Konferencja, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Konferencji o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Konferencji, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Konferencji.