
Kody dostępu do pokolenia X i Y, czyli jak rozwijać talenty nowej generacji
Grupa tematyczna: Rozwój osobisty, HR i Kadry
Data: 04-05.07.2019r.
Program
Rejestracja i poranna kawa
Charakterystyka Pokolenia X i Y w Polsce. Co ma znaczenie?
- Przedstawienie pokolenia Y. Źródła i geneza zjawiska. Specyfika polska
- Na czym polega efektywna współpraca z Pokoleniem Y?
- Jak moja rola, którą pełnię w organizacji, wpływa na moje przekonania o Pokoleniu Y
- Skąd się biorą konflikty międzypokoleniowe i jak im zapobiegać?
- Czym jest zjawisko talentów i mocnych stron dla pokolenia X i Y?
Przerwa kawowa
Jak się komunikować z Pokoleniem Y? Kiedy komunikacja jest efektywna?
- Test: Z jakiego pokolenia jesteś? Test na dominację półkuli mózgowej
- Moje dominujące wzorce myślenia, czucia i działania a mój styl komunikacji
- Sztuka nadawania SENSU, czyli co jest najważniejsze w komunikacji z Y?
- Czym jest informacja zwrotna dla Pokolenia Y i jak jej udzielać?
- Teoria i praktyka badań Instytutu Gallupa. Co i jak bada test Gallupa?
Przerwa na lunch
Systemy wartości charakterystyczny dla Pokolenia X i Y
- Czym są wartości dla pokolenia X i Y. Skąd biorą się różnice?
- Moj system wartości. Jak buduję relacje i co jest dla mnie ważne?
- Model nastawień OK – OK w relacji i komunikacji
- Jaki typ osoby Pokolenie Y definitywnie „skreśla” w relacji, a jaki akceptuje?
Przerwa kawowa
Zarządzanie pracownikiem z pokolenia Y w czasie pracy
- Wymagania Pokolenia Y wobec szefa. Jak warto by Szef zarządzał talentami pokolenia Y
- Delegowanie zadań i egzekwowanie. Co wpiera znajomość talentów i mocnych stron w osiąganiu celów?
- Jak uzyskać lojalność pracownika z Pokolenia Y i czy jest to możliwe?
- Definicja lojalności według Pokolenia Y. Jak być lojalnym wobec siebie
Zakończenie pierwszego dnia
Sztuka motywowania Pokolenia Y
- Omówienie wyników testu Gallupa. Jak czytać i rozumieć definicje?
- Co motywuje ludzi, niezależnie od tego z którego pokolenia są: X, Y czy Z?
- Jak motywować Pokolenie X, do motywowania Pokolenia Y?
- Co robić jak już NIC nie działa? Motywacja 3.0.
- Czym jest self-branding dla Pokolenia Y
- Zadania i rola HR i HRBP w rekrutowaniu, zarządzaniu i zwalnianiu
- Model Turkusowych organizacji a pokolenie Y
- Zjawisko, gdy Y zarządza X lub X zarządza Y. Jak okazuje się szacunek?
Przerwa kawowa
Jak kształtować samodzielność i odpowiedzialność pracownika z Pokolenia Y
- Jak rekrutować Y? Dlaczego rekruter musi być dobrze przygotowany?
- Jak warto stosować wiedzę o talentach i mocnych stronach podczas procesu rekrutacji
- Planowanie ścieżek kariery Pokolenia Y w organizacji, a Test Gallupa
- Jakie są oczekiwania Pokolenia Y od pracodawcy
- Mocne i słabe strony Pokolenia Y
- Dla jakiego szefa, przedstawiciel Pokolenia Y, będzie pracował ze 100% zaangażowaniem?
- Pokolenie Y a współpraca w zespole. Komu się udało zbudować wspaniałe zespoły i osiągać ponadprzeciętne rezultaty? Case Study
- Na co warto postawić w zarządzaniu Pokoleniem Y mając wiedzę o talentach i mocnych stronach?
Przerwa na lunch
Międzypokoleniowe Kody dostępu
- Pokolenie X i Y a samoświadomości i potrzeba rozwoju osobistego
- Pokolenie X i Y w modelu zarządzania sobą na Zielonej Ścieżce
- Zarządzanie FOCHEM w organizacji
Przerwa kawowa
Międzypokoleniowe Kody dostępu c.d.
- Prezentacja 4 podstawowych kompetencji LIDERA według Instytutu Gallupa
- Motywacja – Pasja – Rozwój i co dalej?
- I czego jeszcze musimy się o sobie nauczyć? Pytają Y. Pytają X
- Czym jest wiarygodność, spójność osobista i autentyczność w Pokoleniu X i Y
Zakończenie szkolenia; wręczenie certyfikatów Uczestnikom
Opis wydarzenia
Co zyskają nasi uczestnicy?
- Określą swoje osobiste obszary wysokiej efektywności myślenia, działania i czucia.
- Zrobią Test Gallupa i poznają swoje talenty i mocne stron.
- Poznają zastosowanie teorii i praktyki Instytutu Gallupa w zarządzaniu międzypokoleniowym.
- Zbudują i poszerzą samoświadomość w obszarze tematu Pokolenie Y.
- Zdobędą narzędzia do skutecznego identyfikowania i rozwijania swoich Talentów i Mocnych Stron w budowaniu relacji i komunikacji z Pokoleniem Y.
- Zidentyfikują obszary, w których praca nad umacnianiem i rozwojem swoich słabych stron w komunikacji z Pokoleniem Y jest niezbędna.
- Poznają MIĘDZYPOKOLENIOWE KODY DOSTĘPU.
- Poszerzą pole percepcji menedżera, szefa, członka zespołu oraz poznają narzędzia budowania efektywnych zespołów międzypokoleniowych.
- Zbudują plany rozwoju osobistego i podniesienia kompetencji w organizacji w oparciu o zdobytą wiedzę o sobie i innych.
- Poznają 4 podstawowych kompetencji LIDERA dla Pokolenia Y według Instytutu Gallupa.
Odsłoń swoje talenty i zidentyfikuj mocne strony
KAŻDY UCZESTNIK PO PIERWSZYM DNIU SZKOLENIA WYKONA TEST GALLUPA
Test Gallupa – to metoda identyfikacji wrodzonych talentów stworzona w Instytucie Gallupa. W wyniku badania statystycznego Marcus Buckingham i Donald O. Clifton stworzyli teorię 34 talentów, z których 5 jest dominujących. Zgodnie z teorią Buckinghama i Cliftona osoby wykorzystujące te talenty działają najefektywniej.
Metody:
Warsztat zostanie przeprowadzony technikami interaktywnymi z pełnym zaangażowaniem uczestników, w oparciu o współczesną wiedze o budowie i funkcjonowaniu ludzkiego mózgu z użyciem technik efektywnego uczenia się i nauczania.
MINI Wykłady: pozwalają na przedstawienie materiału w sposób logiczny i bezpośredni. Stymulują myślenie grupy oraz otwartą dyskusję. Wykłady stosujemy w przypadku dużych grup, gdyż wtedy ta metoda jest najbardziej użyteczna. W małych grupach wykłady są ograniczone do minimum, stanowią od 5 do 10% czasu trwania szkolenia.
Warsztaty: mają na celu wzajemne oddziaływanie na siebie uczestników podczas wprowadzania nowych umiejętności lub pojęć, a następnie stosowania ich poprzez ćwiczenia w grupach. Zazwyczaj skupiają się głównie na rozwijaniu umiejętnościach i zdolnościach związanych z określonym, szerszym zagadnieniem.
Case study (analiza przypadków): metoda ta rozwija umiejętności analityczne i rozwiązywanie problemów. Pozwala również rozpatrywać rozwiązania dla kompleksowych zagadnień. Metoda ta pozwala uczestnikom zastosować nowo zdobytą wiedzę i umiejętności.
Dyskusja: generuje idee i doświadczenia grupy. Umożliwia aktywny udział wszystkich uczestników szkolenia. To efektywne narzędzie stosuje się po prezentacji, filmie lub zagadnieniu do analizy.
Praca z filmami
Refleksja osobista
Szkolenie kierowane do:
- Dyrektorów, Managerów, Kierowników
- Managerowie różnego szczebla, zarówno Ci bardziej doświadczeni, jak i debiutujący w roli liderów
- Specjalistów HR, pracowników działów zarządzania zasobami ludzkimi
- Wszystkich osób zarządzających, rejterujących i współpracujących z pokoleniem Y
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 13.06.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 13.06.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Kody dostępu do pokolenia X i Y, czyli jak rozwijać talenty nowej generacji „Szkoleniu” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Szkoleniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Szkoleniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
1 395 zł + 23% VAT do 13.06.2019 r.
-
1 595 zł + 23% VAT po 13.06.2019 r.
-
-
Cena uczestnictwa w Szkoleniu obejmuje prelekcje, materiały dotyczące Szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 03.07.2019 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Szkoleniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Kody dostępu do pokolenia X i Y, czyli jak rozwijać talenty nowej generacji (dalej: „Szkolenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-241), przy ul. Długiej 44/50 (dalej: „Organizator”).
-
Szkolenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Szkolenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Szkoleniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie, lokalizacji Szkolenia i/albo prowadzących.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Szkolenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Szkoleniu, o ile takowa jest organizowana, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 13.06.2019 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 13.06.2019 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Szkoleniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Szkolenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Szkoleniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Szkolenie, o ile takowy był organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Szkoleniu o ile takowy był organizowany a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Szkoleniu, o ile takowy jest organizowany, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Szkolenia.
Prowadzący

Renata Gut
Wykładowca ALK, trener biznesu
ZAUFALI NAM























