Eliminacja ryzyka cyberataków w organizacji - normy, dobre praktyki i wymogi prawne
Grupa tematyczna: Energetyka, IT i nowe technologie, Produkcja, Prawo
Tagi: AI | cyberbezpieczeństwo | cybersecurity | NIS2
Data: 22-23.05.2024r.
Program
Rejestracja uczestników
Cyberbezpieczeństwo w kontekście obowiązujących norm. Jak przeprowadzić audyt zgodności?
- Normy i wymagania dotyczące bezpieczeństwa cyfrowego w organizacjach
- Proces audytu zgodności systemów z wymogami prawnymi z perspektywy audytora
- Analiza ryzyka i kluczowe sposoby jego zapobieganiu
Piotr Welenc
BW Advisory sp. z o.o.
Przerwa
Wymogi prawne wobec systemu AI według AI Act
- Podejście AI Act do systemów AI
- Klasyfikacja systemów AI według AI Act
- Podstawowe obowiązki dostawców i użytkowników systemów AI
- AI Act a RODO
dr Krzysztof Riedl
Kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy
Agnieszka Zwierzyńska
Kancelaria Łaszczuk i Wspólnicy
Przerwa lunchowa
Wykorzystywanie Sztucznej Inteligencji a obowiązki dotyczące cyberbezpieczeństwa
- AI Act a wymagania dotyczące cyberbezpieczeństwa
- Czym jest rejestr zdarzeń, jakie są jego cechy i jak powinno wyglądać jego prowadzenie?
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej według AI Act
Agnieszka Wachowska
Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Certyfikacja cyberbezpieczeństwa w Europie
Tomasz Szczygieł
DEKRA Certification PL
Zakończenie I dnia
Rejestracja Uczestników
Współpraca z podwykonawcami w zakresie cyberochrony organizacji
- Zmiany w regulacjach dot. bezpieczeństwa łańcucha dostaw po wdrożeniu dyrektywy
- Zarządzanie współpracą - umowa z podwykonawcą
Mateusz Nowak
Rymarz Zdort Maruta
Piotr Borkowski
CyberArms sp. z o.o.
Przerwa
Relacja NIS2 z europejskimi i polskimi regulacjami prawnymi w zakresie cyberbezpieczeństwa dla firm
- Punkty styczne regulacji
- Normy prawne i dobre praktyki w zakresie cyberbezpieczeństwa według NIS2
- Nowy zakres sankcyjny na gruncie NIS2
Karolina Kulikowska-Gruszecka
Kancelaria DZP
Przerwa lunchowa
Prawidłowe zabezpieczenie systemów wewnętrznych zgodnie z wymogami dyrektywy NIS2 - case study
- Aspekty techniczne wymagane do spełnienia przez organizację w ramach NIS2
- Wpływ zmian na wewnętrzne systemy i usługi
- Proces wzmacniania cyberbezpieczeństwa zgodnie z NIS2 - krok po kroku
Jarosław Straś
KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy
Przerwa
NIE dla cyberataków
- Ograniczenie ryzyka cyberataków
- Jak identyfikować?
- Jak zapobiegać?
- Jaką przyjąć strategię i jakie metody walki z nimi?
Maciej Leszczak
Exclusive Networks Poland
Zakończenie II dnia
Opis wydarzenia
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach:
Zapraszamy na warsztaty, w ramach których Eksperci wyjaśnią, jak przygotować organizację do wdrożenia Dyrektywy NIS2 oraz AI Act. Prelegenci przybliżą m.in. normy i wymagania dotyczące bezpieczeństwa cyfrowego oraz przebieg prawidłowego procesu jego wzmacniania zgodnie z wymogami prawnymi. Opowiedzą o certyfikacji cyberbezpieczeństwa w Europie, przedstawią prawidłowy model współpracy z podwykonawcami oraz możliwości ograniczenia cyberataków.
Główne zagadnienia:
- Proces audytu zgodności systemów z wymogami prawnymi z perspektywy audytora
- Relacja NIS2 z europejskimi i polskimi regulacjami prawnymi w zakresie cyberbezpieczeństwa dla firm
- Aspekty techniczne wymagane do spełnienia przez organizację w ramach NIS2
- Certyfikacja cyberbezpieczeństwa w Europie
- Ryzyko cybernaruszeń podczas wykorzystywania Sztucznej Inteligencji
Grupa docelowa:
Warsztaty dedykujemy przedstawicielom branż: energetycznej, produkcyjnej, IT, transportowej oraz telekomunikacyjnej z działów:
- Cyberbezpieczeństwo
- IT
- Prawny
- Compliance
- Ryzyko operacyjne
- Audyt
Oraz wszystkich pozostałych zainteresowanych tą tematyką.
Kontakt w sprawie uczestnictwa:
Alicja Zadroga
Sales Director
Knowledge Brokers Department
M: +48 791 989 883
e-mail: a.zadroga@mmcpolska.pl
Kontakt w sprawach merytorycznych:
Aleksandra Różowska
Project Manager
Workshops Department
M: +48 534 000 367
e-mail: a.rozowska@mmcpolska.pl
JESTEŚMY ONLINE
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 19.03.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 19.03.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Eliminacja ryzyka cyberataków w organizacji - normy, dobre praktyki i wymogi prawne „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności od terminu dokonania zgłoszenia:
-
2795 zł + 23% VAT do 19.03.2024 r.
-
3195 zł + 23% VAT do 19.04.2024 r.
-
3595 zł + 23% VAT po 19.04.2024 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 22.05.2024 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Eliminacja ryzyka cyberataków w organizacji - normy, dobre praktyki i wymogi prawne (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 19.03.2024 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 19.03.2024 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.