
E-mail marketing – 100% praktyki o mailingach i newsletterach
Grupa tematyczna: Marketing i sprzedaż, Marketing i PR
Tagi: web-writing | SEO | direct response | reklama natywna | e-mail marketing | newslettery
Data: 31.03.2023r.
Program
Logowanie na platformę
Jak pozyskiwać i motywować odbiorców do rejestracji ?
- 7 sposobów na efektywne budowanie baz i motywowanie użytkowników do pozostawienia adresu e-mail
- Garść formalnych i technicznych porad o tworzeniu baz mailingowych
- Optymalny czas wysyłki - czyli kiedy, w jaki sposób i ilu konkurentów mamy w docieraniu do odbiorcy
- Segmentacja baz danych – co i komu wysłać by osiągać dobre rezultaty?
- Bazy zewnętrzne – przegląd ofert i jakości wysyłek do baz partnerów
- Raporty e-mail marketingowe – Polska i Świat
Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing?
- Jak tworzyć tematy wiadomości i kształtować pole nadawcy, by zwiększyć otwieralność e-maili?
- W jaki sposób odbiorca mailingu "skanuje" jego treść i co decyduje o kliknięciu?
- Kreacja animowana vs kreacja dynamiczna – różnice, projektowanie, przykłady
- Mobile w e-mail marketingu – jak skanujemy e-maile na smartfonach?
- Dekalog tworzenia pro-sprzedażowych treści – jak zachęcać do podjęcia akcji?
- Przykłady dobrych i „złych” e-mailingów
Przerwa
Projektowanie i redagowanie skutecznego newslettera od A do Z
- Jak powinien wyglądać wzorcowy newsletter – layout, układ, kategorie w praktyce?
- Gdzie umieszczać i w jaki sposób eksponować newralgiczne treści, aby w kilka sekund przyciągnęły uwagę czytelnika?
- Trendy w newsletterach – wideo, dźwięk, mobile, itp.
- „Dobry” newsletter – case study
- Ćwiczenie: Projektowanie wzorcowego e-mailingu reklamowego w oparciu o badanie eye-tracking.
Jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu?
- Jak wysłać przygotowaną wiadomość by mieć pewność że dotarła? SPAM w praktyce
- Jak testować wiadomości przed wysyłką?
- Jak omijać folder „oferty”?
- Kryteria wyboru platformy – o systemach bezpłatnych, ale i tych gdy nie tylko cena ma znaczenie…
Przerwa
Raportowanie i statystyki – co i w jaki sposób mierzyć?
- Na co mogę liczyć, czyli benchmark rynkowe wraz z omówieniem:
- Co mierzyć? Przegląd wskaźników – od dostarczalności przez otwieralność i klikalność
- W jaki sposób mierzyć i jak porównać efekty działań – benchmarki rynkowe
- Jak interpretować statystyki i wartości?
- Raporty rynkowe – statystyki i wartości
Zakończenie

Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
Opis wydarzenia
Główne zagadnienia:
- efektywne budowanie baz i motywowanie użytkowników do pozostawienia adresu e-mail
- segmentacja baz danych – co i komu wysłać by osiągać dobre rezultaty?
- jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing?
- projektowanie i redagowanie skutecznego newslettera
- jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu?
- w jaki sposób mierzyć i jak porównać efekty działań – benchmarki rynkowe
Grupa docelowa:
Szkolenie jest przeznaczone dla ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów jak i utrzymywanie relacji z obecnymi, handlowców, których głównym narzędziem w pozyskiwaniu klienta są działania bezpośrednie (telefon, e-mail) oraz kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż.
Kontakt w sprawie uczestnictwa:

Alicja Zadroga
Sales Director
Knowledge Brokers Department
M: +48 791 989 883
e-mail: a.zadroga@mmcpolska.pl
Kontakt w sprawach merytorycznych:

Zofia Bernat
Coordination Specialist, Junior Trainings Organization Specialist
Coordination Department
M: +48 575 300 528
e-mail: z.bernat@mmcpolska.pl
JESTEŚMY ONLINE
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 1.03.2023 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 1.03.2023 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W E-mail marketing – 100% praktyki o mailingach i newsletterach „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
995 zł + 23% VAT do 1.03.2023 r.
-
1395 zł + 23% VAT po 1.03.2023 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 31.03.2023 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem E-mail marketing – 100% praktyki o mailingach i newsletterach (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 1.03.2023 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 1.03.2023 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.
Prowadzący

Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
ZAUFALI NAM























