Content Marketing i webwriting - jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści
Grupa tematyczna: Marketing i sprzedaż, Marketing i PR
Tagi: content marketing | web-writing | SEO | direct response | reklama natywna
Data: 29.10.2021r.
Program
Logowanie na platformę
Blok I Content Marketing krok po kroku
Jak definiować cele i KPI w ramach Content Marketing?
- Budowanie strategii content marketingowej od A do Z
- Profil odbiorcy – segmentacja, persony i ich motywacje
- Formy content marketingu – jakie typy treści są najpopularniejsze, a które najskuteczniejsze?
- Typy contentu w zależności od celu – od brandingu do sprzedaży
- Cykl publikacji – jak często publikować by osiągać zamierzone cele?
- Inbound versus Outbound marketing – wady i zalety
- Content Marketing w działaniach brandingowych (wizerunek, ruch, lojalność) – przykłady z Polski i ze świata
- Content Marketing w działaniach direct response (leady, sprzedaż) – przykłady B2C i B2B
Jak promować i dystrybuować treści w kanałach elektronicznych i pozyskiwać użytkowników?
- 10 skutecznych sposobów na promocję własnych treści – kryteria wyboru w zależności od rodzaju contentu i kosztów
- Sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
- Sieci CM i sieci kontekstowe oraz inni wydawcy – jak dobrać model rozliczeń?
- SEO a content marketing – jak wspierać pozycjonowanie z wykorzystaniem treści?
- Newslettery i e-maile – jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu?
- Content w social media a platformy społecznościowe (FB, YT)
- Reklama natywna jako przykład aktywności CM
Ćwiczenie praktyczne – mini-kampania content marketingowa
Przerwa
Blok II Web-writing i copywriting w projektach online
Praktyka redagowania treści
- Krótko czy długo? – jak pisać w sieci w zależności od celu?
- Dekalog redaktora i model „odwróconej piramidy”
- Style komunikacji i redagowania treści – złote zasady budowania przekazu w internecie
- Formatowanie treści (tytuły, nagłówki, podsumowania, kontekst) – jak „wybić się” z tekstem by był zauważony i przeczytany?
- Układ i formy informacji na stronie – rozmiar, czcionki, zdjęcia i ilustracje, kolory, dźwięk, animacje i wideo ?
- Elementy komunikacji z wykorzystaniem perswazji i neuromarketingu – jak skłaniać do podjęcia pożądanej akcji i zwiększania konwersji?
- Redaktor jako specjalista SEO on-page – jak pisać by tekst był dobrze pozycjonowany w Google?
Ćwiczenia praktyczne – redagowanie informacji na potrzeby projektów online
Przerwa
Blok III Pomiar skuteczności contentu online
- Audyt treści – jak weryfikować skuteczność redagowanych treści?
- Podstawowe mierniki efektywności działań w ramach content marketingu?
- Role i funkcje w ramach strategii content marketingowej
- Estymacja efektywności działań – od CPV do ROI
Zakończenie
Artur Maciorowski
Trener, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
Opis wydarzenia
Rynek dzisiaj wymaga tworzenia contentu, który zaangażuje potencjalnych klientów do wspólnego działania. Dowiedz się, jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści.
Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy z uwzględnieniem praktycznych ćwiczeń.
Główne zagadnienia:
- Budowanie strategii content marketingowej od A do Z
- Typy contentu w zależności od celu – od brandingu do sprzedaży
- Sposoby dystrybucji treści w ramach content marketingu – płatne i bezpłatne formy promocji
- Newsletery i e-maile – jak wykorzystać content marketing w ramach e-mail marketingu?
- Elementy komunikacji z wykorzystaniem perswazji i neuromarketingu – jak skłaniać do podjęcia pożądanej akcji i zwiększania konwersji?
- Style komunikacji i redagowania treści – złote zasady budowania przekazu w internecie
Grupa docelowa:
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób zajmujących się content marketingiem, a zwłaszcza działów: Digital marketingu, Public Relations, Marketingu. Zapraszamy Dyrektorów, Managerów i specjalistów związanych z e-marketingiem.
Kontakt w sprawie uczestnictwa:
Alicja Zadroga
Sales Director
Knowledge Brokers Department
M: +48 791 989 883
e-mail: a.zadroga@mmcpolska.pl
Kontakt w sprawach merytorycznych:
Weronika Marusińska
Coordination Specialist
Coordination Department
M: +48 535 900 926
e-mail: w.marusinska@mmcpolska.pl
JESTEŚMY ONLINE
Regulamin
Wyciąg z §3 poniższego Regulaminu:
-
W przypadku rezygnacji do dn. 8.10.2021 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 8.10.2021 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
REGULAMIN UCZESTNICTWA W Content Marketing i webwriting - jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści „Wydarzenie” zwany dalej „Regulaminem”
§1
Zasady uczestnictwa w Wydarzeniu
-
Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest dokonanie zgłoszenia Uczestników (zgodnie z definicją §2 ust. 5 poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej www.mmcpolska.pl i uiszczenie opłaty za uczestnictwo we wskazanym terminie.
-
Koszt uczestnictwa jednego Uczestnika w Wydarzeniu wynosi, w zależności o terminu dokonania zgłoszenia:
-
595 zł + 23% VAT do 8.10.2021 r.
-
795 zł + 23% VAT po 8.10.2021 r.
-
-
Cena uczestnictwa obejmuje prelekcje, materiały oraz certyfikat potwierdzający udział.
-
Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 29.10.2021 r.
-
Za termin dostarczenia zgłoszenia uznaje się datę jego wpływu na adres mailowy Organizatora.
-
Zgłoszenie jest ważne i uważa się za potwierdzone w momencie otrzymania, na adres e-mail wskazany przez Zgłaszającego, wiadomości e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia i fakturą pro-forma.
-
Dokonanie zgłoszenia zgodnie z powyższymi ustępami jest wiążącą umową i jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu i akceptacją zawartych w nim warunków, w tym zapłatą za dokonanie zgłoszenia.
- Udział w Wydarzeniu obejmuje:
- utrwalanie wizerunku Uczestników w postaci fotografii analogowych lub cyfrowych, streamingu w Internecie, wideogramów lub utworów audiowizualnych podczas Wydarzenia;
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2019 roku (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000) o ochronie danych osobowych oraz Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO), w tym w szczególności poprzez noszenie przez Uczestników w widocznym miejscu identyfikatorów obejmujących następujące dane osobowe: imię, nazwisko, firma.
§2
Postanowienia ogólne
-
Organizatorem Content Marketing i webwriting - jak budować strategię i realizować działania w ramach marketingu treści (dalej: „Wydarzenie”), jest MM Conferences S. A. z siedzibą w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2 (dalej: „Organizator”).
-
Wydarzenie odbywa się w miejscu i w czasie wskazanym przez Organizatora.
-
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zgłoszenia uczestnictwa, które następuje poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem strony internetowej, o której mowa w §1 ust. 1.
-
„Zgłaszający” to podmiot, który poprzez uzupełnienie formularzy zgłasza uczestnika/uczestników Wydarzenia i dokonuje płatności na podstawie otrzymanej faktury pro-forma.
-
„Uczestnik” to osoba/osoby, zgłoszone przez Zgłaszającego, które mają prawo do udziału w Wydarzeniu.
-
Organizator zastrzega sobie prawo selekcji zgłoszeń, w szczególności do odrzucania zgłoszeń kierowanych przez podmioty prowadzące działalność konkurencyjną wobec Organizatora.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminie, programie, miejscu, prowadzących i/albo formule wydarzenia.
§3
Płatność i rezygnacja
-
Płatności, zgodnie z otrzymaną fakturą pro-forma należy dokonać w terminie 7 (siedmiu) dni od jej otrzymania jednakże przed dniem Wydarzenia, o ile zgłoszenie jej dotyczy, na numer rachunku bankowego na niej wskazany.
-
Rezygnacji z uczestnictw w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, można dokonać w każdym momencie z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
-
Rezygnację z uczestnictwa w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, należy dokonać pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §2 ust. 1.
-
Za „Dzień Zgłoszenia Rezygnacji”, uznaje się datę stempla pocztowego.
-
W przypadku rezygnacji do dn. 8.10.2021 r. włącznie, Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 400 zł netto + VAT.
-
W przypadku rezygnacji po dn. 8.10.2021 r., Zgłaszający zobowiązany jest do pokrycia 100% wartości netto kosztów udziału, którego dotyczy rezygnacja powiększonych o należny VAT.
-
W przypadku, gdy pomimo dokonania rezygnacji, Uczestnik/Uczestnicy wziął/wzięli udział w Wydarzeniu, o ile takowy były organizowany (w sytuacji gdy Wydarzenie odbywa się po Dniu Zgłoszenia Rezygnacji a przed dniem doręczenia odstąpienia do Organizatora), Zgłaszający ma obowiązek zapłacić pełną kwotę za uczestnictwa osób, które wzięły udział w Wydarzeniu.
-
W przypadku, gdy Zgłaszającym jest osoba fizyczna a zgłoszenie nie dotyczy prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, rezygnacji można dokonać w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, pisemnie, listem priorytetowym, na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 1.
-
Jeżeli przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie i przed Dniem Zgłoszenia Rezygnacji, o których mowa w ust. 3 i 4 powyżej, odbędzie się Wydarzenie, o ile takowe było organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w niej, Zgłaszający zostanie obciążony pełnymi kosztami, według otrzymanej faktury pro-forma.
-
Brak rezygnacji z udziału i nie wzięcie udziału w Wydarzeniu, o ile takowe był organizowane a zgłoszenie dotyczyło udziału w niej, powoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
-
Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału.
-
Zamiast Uczestnika w Wydarzeniu, o ile takowe jest organizowane, a zgłoszenie dotyczyło uczestnictwa w nim, może wziąć udział inna osoba pod warunkiem przesłania danych osoby zastępczej drogą mailową w terminie do 7 (siedmiu) dni przed rozpoczęciem Wydarzenia.