Pliki zapewniające prawidłowe funkcjonowanie naszej strony tj. pliki przechowujące Twoją sesję oraz umożliwiające działanie i usprawniające działanie i usprawniające funkcjonowanie naszej strony.
Stosujemy niezbędne pliki cookies w celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania strony. Korzystanie z opcjonalnych plików cookies wymaga Twojej zgody, którą możesz wycofać w każdym czasie, zmieniając wybrane ustawienia.
We use the necessary cookies to ensure the correct functioning of the website. The use of optional cookies requires your consent, which you can withdraw at any time by changing the selected settings.
Ciasteczko weryfikujące poziom dostępu użytkownika do strony.
Przechowuje stan zgody użytkownika na pliki cookie dla bieżącej domeny.
Przechowuje stan zgody użytkownika na pliki cookie dla bieżącej domeny.
Przechowuje stan zgody użytkownika na pliki cookie dla bieżącej domeny.
Pliki umożliwiające pozyskanie informacji o liczbie wizyt i źródłach ruchu na naszej stronie, w szczególności pliki wykorzystywane w ramach narzędzia Google Analytics.
Identyfikator używany do identyfikacji użytkowników przez 24 godziny od ostatniej aktywności.
Służy do monitorowania liczby żądań serwera Google Analytics podczas korzystania z Menedżera tagów Google.
Służy do monitorowania liczby żądań serwera Google Analytics podczas korzystania z Menedżera tagów Google.
Identyfikator używany do identyfikacji użytkowników.
Rejestruje unikalny identyfikator, który jest używany do generowania danych statystycznych dotyczących sposobu korzystania z witryny przez odwiedzającego.
Rejestruje dane statystyczne dotyczące zachowania użytkowników na stronie internetowej. Wykorzystywane do wewnętrznych analiz przez operatora strony internetowej.
Pliki stosowane w przypadku prowadzenia kampanii reklamowych, aby dostosować reklamę do Ciebie i zapamiętać jej ustawienia.
Używany przez Facebooka do dostarczania szeregu produktów reklamowych, takich jak licytacja w czasie rzeczywistym od zewnętrznych reklamodawców.
Służy do wysyłania danych do Google Analytics na temat urządzenia i zachowania odwiedzającego. Śledzi odwiedzającego na różnych urządzeniach i kanałach marketingowych.
Używany w kontekście marketingu opartego na kontach (ABM). Plik cookie rejestruje dane, takie jak adresy IP, czas spędzony na stronie internetowej i żądania stron podczas wizyty. Służy do retargetowania wielu użytkowników korzystających z tych samych adresów IP. ABM zazwyczaj ułatwia cele marketingowe B2B.
Wykrywa, w jaki sposób użytkownik dotarł do witryny, rejestrując jego ostatni adres URL.
Wykrywa, w jaki sposób użytkownik dotarł do witryny, rejestrując jego ostatni adres URL.
NAJBLIŻSZE WYDARZENIA
KILKA SŁÓW O MMC POLSKA
Jesteśmy organizatorem najwyższej jakości spotkań biznesowych w Polsce. Nasze kongresy, konferencje i szkolenia gromadzą kadrę menadżerską, przedstawicieli zarządów globalnych firm oraz specjalistów z niemal wszystkich dziedzin. Każde z wydarzeń stanowi nie tylko platformę wymiany doświadczeń, ale także doskonałą możliwość do tego, by nawiązać owocną współpracę m.in. z cenionymi przedsiębiorcami i reprezentantami administracji publicznej. Należymy do Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, jesteśmy członkiem Pracodawców RP. Od 2012 roku nasza spółka notowana jest na giełdzie New Connect.
ZAUFALI NAM
Opinie uczestników:
This congress gives professionals a valuable opportunity to discuss the challenges and opportunities driving the banking and insurance sector to the future. I found the debate on digital transformation, innovation, regulations and changes of the environment very inspiring.
Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu, Bank Millennium
Takie wydarzenie jest istotne dla wymiany poglądów na temat bieżącej sytuacji na rynku finansowym, ale również tego, dokąd zmierzamy, jakie nowe pomysły i innowacje będą na tym rynku dostępne. Bardzo cenne spotkanie, które promuje myślenie strategiczne, innowacyjne, myślenie o przyszłości.
Katarzyna Wojdyła, Członek Zarządu, Link4
Od wielu lat jestem uczestnikiem Smart City Forum. Z jednej strony mogę przekazać doświadczenia swojego miasta Białegostoku w obszarze smart city, a z drugiej - mogę od swoich kolegów samorządowców oraz przedstawicieli wielu firm szczególnie technologicznych, związanych z innowacjami dowiedzieć się o nowinkach, które dziś są jeszcze innowacjami, a za 2-3 czy 5 lat będą powszechnym zjawiskiem w naszych miastach.
Tadeusz Truskolaski, Prezydent Miasta Białegostoku
Nasza obecność na Forum Nowoczesnej Produkcji nie jest przypadkowa. Od ponad 20-lat budujemy obiekty przemysłowe, w tym skomplikowane i zaawansowane technologicznie zakłady produkcyjne. Dla nas Forum jest fantastyczną platformą wymiany wiedzy na temat najnowszych rozwiązań wspierających procesy produkcyjne, w tym związanych z nowoczesnym budownictwem.
Dariusz Stasik, Prezes Zarządu, W.P.I.P.
Forum Nowoczesnej Produkcji to interesująca inicjatywa na rynku konferencji i sympozjów. W każdej edycji, w której braliśmy udział, mieliśmy możliwość wymiany doświadczeń z dostawcami, odbiorcami najnowszych technologiach służących optymalizacji produkcji. Myślę, że jest to miejsce godne polecenia.
Krzysztof Fiegler, Członek Zarządu, IPOsystem
Nie ma drugiego takiego miejsca (FinTech & InsurTech Digital Congress), gdzie w pigułce można dowiedzieć się, co zaszło w ostatnim czasie w zakresie fintech oraz insurtech, zatem nad czym warto skupić swoją uwagę w przyszłości.
Anna Streżyńska, CEO & Wspólnik MC2 Innovations, była Minister Cyfryzacji
Firstly, it's great to be here tonight at the FinTech & InsurTech Awards here in Poland. I think awards like these are very important and let me tell you why. FinTech and InsurTech are hard. It requires capital, it requires a cross-disciplinary team, it requires you to navigate regulation. Then you have to go and acquire a partner to gain a customer base, and on top of all of that, you have to try and win, and be different, and have fantastic customer experience. It's when people do that, in our community of FinTech & InsurTech, it's critical we recognise success, and for me, I'm thrilled to be here tonight, to not only look at the winners from Poland, but also those that might dominate across Europe.
James Hickson, CEO, Mash Group
Nie sztuką jest mówić o wszystkich technologiach, sztuką jest znaleźć te rozwiązania, które naprawdę przyniosą wartość w określonym przypadku czy w obszarze ubezpieczeń, czy w bankowości, płatności lub innych obszarach i o tym dyskutowaliśmy podczas FinTech & InsurTech Digital Congress.
Dariusz Piotrowski, Dyrektor Generalny, Dell EMC Poland
Konferencja EuroPOWER przyciąga znakomitych gości, przede wszystkim liderów świata energii w Polsce, którzy zmieniają polską elektroenergetykę.
dr Dawid Klimczak, Prezes Zarządu, ENEA Trading
Konferencja EuroPOWER jest to jedna z tych konferencji na której następuje przegląd, rzeczywiście tego, co się dzieje w świecie energetyki w Polsce i dlatego warto w niej uczestniczyć.
Roman Szwed, Prezes Zarządu, Atende S.A.
Konferencja Big Data jest świetną okazją do wymiany informacji i doświadczeń z kluczowymi firmami i przedstawicielami branży. Big Data to duża wiedza i wysoka merytoryczność, a jednocześnie okazja, żeby poznać trendy, które będą kształtować przyszłość.
Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji
Big data jest czymś, co jest w tej chwili naprawdę big. Warto porozmawiać o nowych technologiach, sposobie wykorzystania danych, o którym jeszcze kilka lat temu w ogóle nam się nie śniło. Na kongresie można też usłyszeć jak te dane będą pozyskiwane w przyszłości.
Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu, Virgin Mobile
Forum Bankowości i Ubezpieczeń podjęło bardzo odważną decyzję, żeby z jednej strony zaprosić fintechy, czyli przyszłość tej branży, a z drugiej strony podjąć takie tematy jak historia gospodarcza ostatnich 100 lat. Jestem pod wrażeniem takiego rozmachu, że sięgamy daleko w przeszłość i patrzymy daleko w przyszłość.
Marek Dietl, Prezes Zarządu, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Cenię sobie współpracę z MMC Polska, bo gale przez nich organizowane są rzeczywiście na wysokim poziomie i to nie tylko dlatego, że prowadzący sięga 206 cm, ale zestaw osób odbierających, wręczających nagrody to rzeczywiście klasa sama w sobie. A przy okazji dobrze, że te gale dotykają takich sfer, które budują przyszłość np. sztuczna inteligencja, big data itd. - to są wszystko historie, które prywatnie mnie interesują, więc czuję się tu właściwym człowiekiem na właściwym miejscu.
Marcin Prokop
„Wydaje się, że dyskusja na temat Big Data jest jedną z najważniejszych ekonomicznych dyskusji, która w tej chwili dzieje się w Polsce. Wielkie Dane to przyszłość analizy, przyszłość wielu biznesów, przyszłość systemów rekrutacji, sprawdzania tego, czego oczekują klienci".
Tomasz Misiak, Prezydent Rady Nadzorczej Work Service w latach 2012-2019
Firmę MMC Polska cenię za profesjonalizm w doborze tematów szkoleń i miłą obsługę. Pracownicy przy opracowaniu harmonogramu zwracają się z prośbą o opinię na temat merytorycznych aspektów danego warsztatu. W październiku miałam okazję uczestniczyć w szkoleniu dotyczącym reklamacji w sektorze energetycznym. Zarówno uczestnicy i prowadzący dzielili się swoimi doświadczeniami na temat codziennej pracy i zmian w przepisach, które mają duży wpływ na obsługę Klientów. Zdobytą wiedzę wykorzystuje w codziennej pracy.
Aleksandra Michalska, Specjalista Back Office w Innogy Polska S.A.
Samorządy potrzebują takich spotkań, podczas których mogą rozmawiać o swoich doświadczeniach w zakresie szeroko rozumianego Smart City. Miasta generują ogromne ilości danych, które udostępniają mieszkańcom oraz zainteresowanym podmiotom, dlatego tak ważne są kwestie bezpieczeństwa w tym zakresie. Konferencja, jaką jest Smart City Forum, jest doskonałą okazją dla samorządów, by mogły wspólnie odpowiedzieć na pytanie, czy podejmowane procedury zapewniają skuteczność, czy niezbędne są jakieś zmiany.
Krzysztof Żuk, Prezydent Miasta Lublina
Jestem bardzo zadowolony, że takie wydarzenie cyklicznie się pojawia. Udało się Państwu wykreować neutralne forum, gdzie uczestnicy, przedstawiciele kluczowych firm, którzy często na co dzień w branży medialnej ze sobą konkurują, tutaj na tym neutralnym gruncie mogą się spotkać, wymienić doświadczeniami, czasem bardziej emocjonalnie podyskutować. Jestem pod wrażeniem wysokiego poziomu merytorycznego konferencji, który został zapewniony właśnie dzięki uczestnikom reprezentującym różne sektory mediów.
Marcin Ornass – Kubacki, Prezes Zarządu, Astra Central Eastern Europe
Dla mnie Forum Nowoczesnej Produkcji jest odświeżeniem swojej wiedzy na temat ogólnie gospodarki. Każda branża ma wiele swoich dedykowanych wydarzeń, podczas których spotykamy się w swoim, branżowym gronie. Podczas Forum Nowoczesnej Produkcji mamy okazję zapoznać się z szerszym poglądem na temat produkcji i zobaczyć, z jakimi problemami borykają się inni. Z drugiej strony wspólna debata między kluczowymi na rynku podmiotami pozwala wypracować strategie jak zamierzamy te problemy rozwiązywać w najbliższej przyszłości. To jest niezwykle cenne doświadczenie. Szczerze polecam pojawienie się w tym miejscu, bo dzięki temu można zyskać szersze spojrzenie na przyszłość całego sektora.
Andrzej Korpak, Dyrektor Zarządzający, General Motors Manufacturing Poland
Rynek usług bankowych rozwija się i zmienia się dynamicznie w Polsce i Europie. Forum takie jak Spotkanie Liderów Bankowości i Ubezpieczeń stwarza możliwość do tego, żeby spotkać się po pierwsze z praktykami z tego sektora w Polsce, w szerszym kontekście w regionie, ale również z potencjalnymi partnerami, jeżeli chodzi o współpracę.
Michał Mrożek, Prezes Zarządu, HSBC Polska
Cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.